torsdag 23 september 2010

Swedish Meatballs och Grey's Anatomy

Så har en annan händelserik dag passerat i mitt Georgianska liv. Idag var det dags för min första Rotarypresentation. Det gick bra tror jag, även om jag shockade dem lite med att ägna halva presentationen åt att berätta om den politiska situationen i Sverige med valet och allt. De hade nog väntat sig mer åt största-exportvaran-hållet. Men jag sealed the deal genom att avsluta med en bild av köttbullar och säga att yes, we do eat them.

Fick ett sms av Taylor (min big sis') som undrade om jag ville äta middag med henne och hennes pappa som är i Macon för en golfturnering för helgen. Så det blev meet the parents för middag. Hann var lika rolig som Taylor och maten var riktigt god så det var helt klart lyckat.

Till sist blev det avslutning av dagen i Storasystrarnas lägenhet med säsongspremiär av Grey's och sen Madagaskar. Nu har jag som vanligt varit uppe för länge för att orka upp till min första lektion kl 8 imorgon bitti. Men, men shit happens.

Nu har jag förresten fixat skjuts till Oktoberfest nästa helg. Hallelujah!

Sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar