måndag 27 september 2010

Regn i Georgia

Det regnar här i macon just nu. Igår, söndag regnade det till stora delar och imorse vaknade vi till ösregn. Det var bara att dra på sig flip flopsen och vada. Bokstavligt talat, jag överdriver inte.

Igår var en lat söndag, vaknade sent. Åt brunch. Åkte till frisören med Kayla och Amanda och fräschade till kalufsen. Ganska nöjd faktiskt. Får se om jag lyckas få ett bra foto att visa med. Annars får ni Skypa mig. Middagen intogs hos familjen Evans, spagetti med Italienska köttbullar i tomatsås tackar man inte nej till. Fick till och med en liten matlåda med mig hem.

Resten av kvällen spenderades inne i mina rummet bredvid med mina suitemates Dziep och KeKe. KeKe är från Macon och har en minst sagt färgstark personlighet. Hon har världens coolaste sätt att prata, jag förstår hälften av allt hon säger. Hon hälsar på alla (inklusive de vettskrämda koreanska tjejerna) med frasen "Whazzup niggah?".

Jag är glad, jag har i princip aldrig tråkigt i min Dorm :)

1 kommentar: