torsdag 16 september 2010

Dinner at the dorm och enkelt ekonomiprov

Igår invigde jag mina kökssaker som jag fått av Terry och Dianne. Jag lagade pasta med tonfisksås till mig, Kayla och Amanda. Köket saknar fläkt så jag svettades som en gris men det var det värt för det var gott med lite mat som påminner mig om köket hemma på Bertilsbergsvägen. Vi åt, sittandes på golvet i the study lounge med veckortidningar som grytunderlägg. Älska studentlivet.


Med blixten på ser det ut som att vi åt klockan 12 på natten. Amandas favvosmile som hon envisas med att förgylla alla mina bilder med.
Imorse hade jag mitt första Makroekonomiprov. Kunde ha varit svårt om det inte vore för att läraren hade glömt sista sidan där alla svårare, utredande problem fanns med så det enda vi behövde göra var några sidor med multiple choice questions. Klar på en kvart, sweet!
Strax blir det Rotarylunch och ikväll är det pep rally igen. Vi hörs!

1 kommentar:

  1. Gott med riktig mat! Mest nyfiken blir jag ändå på hur den Diet Dr Pepper som skymtas på bilden smakade. Den perfekta smakmatchningen till tonfiskpasta? / Kram N

    SvaraRadera