onsdag 22 september 2010

Den obloggade helgen, del 2

Lite bilder från lördagmorgonens cheersession. Här är de seriösa andraårseleverna. Trumman var läskig...

Våra cheers är väldigt seriösa...speciellt den här ovan

Jag fick gå tidigare från cheeringen för jag skulle följa med the Evans på Indianfestival. Tack Evans för att ni räddade mig från timmar av cheering!

Indiandfestivalen var trevlans, lite olika traditionella danser. Stånd där de sålde fina smycken. Matstationer etc.

Den godaste majskolven jag ngnsin har ätit åt jag här, Laura med.

Jag och Mari tog oss ändå upp på en av de stora Indianbyggda kullarna där de hade offerritualer. Macon i bakgrunden!
Väl hemma, fortsatte naturligtvis Links (nollningen) med diverse aktiviteter och naturligtvis cheering. På kvällen hade de även en "Ice Cream Social" ett amerikanskt fenomen som gillar skarpt. Innebär i princip att man träffas, minglar och äter massor av glass. Nice. Sedan var jag smått död så det blev en lugn filmkväll i några av de äldre elevernas lägenhet. Myspys.
Forsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar