fredag 17 september 2010

Link Weekend

Idag är jag trött för det vi trodde var Pep Rally igårkväll vari själva verket invigningsceremonin till Link Weekend. Det innebär att andraårseleverna ska lära oss våra cheers som vi sjunger på pep rallies och allmänt hur vi ska ta del av the school spirit. En typ av nollning helt enkelt. Tråkig svensk som jag är tycker jag väl att det är lite överdrivet. Kvällen var ganska häftig dock, ceremonin var pampig med levande ljus, trummor etc. det innebar också den mer svenska versionen av nollning, nämligen att de äldre eleverna får småmobba förstaårseleverna. De körde med oss och vi kom inte i säng förrän runt 2. Jag hade min första lektion 8 imorse. Men det gjorde inget för vi fick tillbaka vårt prov i Internationella Relationer den lektionen och jag fick 98/100. Whoop Whoop!

Under helgen kommer tydligen Links aktiviteter att dyka upp lite då och då. Jag kommer att spendera en hel del tid off campus så vi får väl se hur mkt jag kan vara med på.

Ikväll blir det fölsedagsmiddag med Terry och Dianne och Terrys släkt. Sen midnight movie med skolan på en biograf här i närheten (vi får se filmer för en dollar!) och sen sleep over med min Big Sis'. Jag lär inte få sova inatt heller.....Jag antar att jag kan sova när jag kommer tillbaka till Sverige. Mors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar