onsdag 1 september 2010

Bilder från Savannah

Om du klickar på bilderna så blir de större :)
Vi övar in de fantastiska fredssångerna

Mitt Savannah-hem

Min Savannahmamma Alicia i sitt kök

Det lilla kitet som låg och väntade på min säng (vid det här laget hade jag redan hunnit äta upp chokladen)

Savannahmamma Alicia, Becky och Louise som jag bodde med.

En dommare kom och lärde oss Gerorgialagar

11 av de 13 svenskarna. Finn ett fel (tips:titta på flaggan)
Mitt i Savannah träffade vi Marilyn *whoop whoop*

Scottska Becky och Christian från Wales

Glada scottar i kilt. Och en Sri Lankes i...tja något vitt.

Danska Mette och svenska Ebba som hade varit duktig nog att ta med sig Mariefredsdräkten.

Parken där Forrest Gump åt choklad. Jo det är sant, jag har varit där.


Mina gulliga värdföräldrar Terry och Dianne inne i Savannah

3 kommentarer:

  1. Fina bilder! snyggt kök, slår nästan vårt!Kram m

    SvaraRadera
  2. wow vad kul du verkar ha haft det! rotary e grymma på att organisera weekends, lr hur :) antar att lägga choklad på din kudde e ett genidrag för att få dig känna dig som hemma, ät inte upp läppglansen bara..
    får prata på skype snart! kan kanske få med daniel oxå ;)
    kram

    SvaraRadera
  3. Mamma: De hade ingen ångugn, HA!

    Challe: Skype snart, basta!

    SvaraRadera