torsdag 9 september 2010

Nyinflyttad

Igår var det dags för ett jätteprojekt. Jag och Rebecca skulle bli sambos. Jätteprojektet tog 1.5 timmar. 1.5 timmar så var allt jag äger här flyttat, kände både skönt och lite sorgligt. Jag hade ju precis blivit hemmastad i mitt gamla rum. Men första intrycket är att det kommer funka bra med Rebecca, vi är båda lagom pedantiska, båda morgonmänniskor och båda hyfsat lugna personligheter. Spännande att se hur det går. Här ser ni vårt rum, i inte världens mest städade tillstånd.

Plugghörna och dubbelkyl. Jag tror att vi är de enda som har skapat en dubbelkyl, awsome!

3 kommentarer:

  1. felstavat; awesome!

    SvaraRadera
  2. är det möjligen mille man anar...kram m

    SvaraRadera
  3. Klart det är Mille, vi måste ju ha vakhund :)

    SvaraRadera