lördag 14 augusti 2010

Telephone

Här är min nya telefon! Jag är löjligt förtjust i att den har touch screen. Killen i affären fixade till och med ett Macon-nummer till mig (Macon är staden där jag ska bo i Georgia) så nu kommer jag att smälta in perfekt. Vi var på Tysons corner idag. För några år sedan var det världens största shoppinggalleria, nu finns det flera jättegallerior som har gått om men det är fortfarande löjligt stort. Verkligen. Så stort att det är lättare att gå vilse där än att hitta en republikan i Georgia. Då förstår ni. Jag köpte mobilen, en bikiniunderdel och ett par flip flops. Vi bokade dessutom biljetter för att se Inception i I-Max imorgon. I-Max är cosmonova-format. Spännande.

Nu har jag precis kommit tillbaka från en promenad i området. Det är mulet men jag var ändå tvungen att ta en promenad för det är så fuktigt. Imorgon kommer äntligen min andra kusin, Calle hem från San Francisco där han har tillbringat sommaren. Synd att jag åker på tisdag så att vi inte hinner ses så länge. Men men, vi hinner nog ses mer under året.

Hoppas ni mår bra där hemma, jag får rapporter om toppenväder.

Jag och min mobil..och min kamera.

3 kommentarer:

  1. Ja allt har vi varmt, Kl är två på natten och det är 21 grader varmt ute på Stendörren.Tänkte att jag skulle sova resten av natten ute på altan, Vad bra allt verkar Frida. Det. måste vara så kul att träffa alla dina släktingar.Man kan se att Tara och du är släkt. cool mobil förresten. Ny telefon, kamera, bikini...nu är du redo att inta Georgia. Shopping mailen är jag rätt avis på skall du veta. Godnatt och kram Bettan

    SvaraRadera
  2. Jag saknar Stendörren och er Lindahlare. Sova ute på altanen låter inte helt fel. Här är det för fuktigt och myggtätt. Kram

    SvaraRadera
  3. vad avundsjuk jag blir när jag läser det inlägget! Jättecool mobil/ kamera i mobil =) det låter som om du har konstant roligt där borta, din blogg e här med bättre än maconbacon bloggen och det e stort! Vi har det oxå konstant roligt här på ön, men vi saknar dig. Eric sitter brevid mig och kontroll läser allt jag skriver så jag inte berättar alla han hemlisar (nu drog han)... Godmorgon och kram Challe

    SvaraRadera