onsdag 25 augusti 2010

My crib


Shoppingturen till Target blev inte lika givande som jag hade hoppats eftersom smarta jag lämnade inköpslistan hemma. Men, mitt rum är i alla fall lite mer tillpiffat nu. På bilden ser ni min halva av rummet (egentligen är väl hela rummet just nu mitt, men jag kan inte fylla ut hela för närvarande). Nytt täcke, här köper man tydligen inte täcken och påslakan för sig utan ett färdigt, mönstrat täcke som sedan lägger enkla lakan under. Ny lampa och i min sedan tidigare inköpta ram har jag äntligen satt i lite bilder. På väggen ser ni förresten skylten Brian hade med sig till flygplatsen när han hämtade mig. Jag jobbar på att få lite väggdekorationer.
Ikväll har jag, Kayla och Amanda kollat på Sex and the city-filmen. Kayla hade (jag vet det är otroligt) inte sett den förrut. Mys.
Imorgon ska jag har mina första lektioner i Macroeconomics och Acting. På kvällen kommer Terry och Dianne och hämtar mig, jag ska spendera natten där eftersom vi på fredag morgon åker till Savannah för den första, stora GRSPkonferensen. Då ska jag få träffa de övriga 60 stipendiaterna. Kul :)
Nu ska jag sova. Saknar er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar