onsdag 25 augusti 2010

Classes

Igår hade vi en ledig dag för att vila upp oss inför idag då alla lektioner drar igång. Jag gick på ett cirkelfyspass på gymmet med en stenhård 50plus dam som tränare. Min kropp gör o n t idag. Jag skaffade också ett bankkonto, de gav mig en checkbok, EN CHECKBOK! Vuxenpoängen rasar in. Jag beställde min kurslitteratur, gick på ca 2500 kronor. Tur att Rotary betalar. Men jag fick meddelande av CSN igår att jag har beviljats studiemedel. Jippiiee, nu kan jag Wal-Marta hur mkt jag vill!

Jag har haft min första lektioner, Internationella relationer (där läraren verkar jättebra och är dansk), US History och WISe (en kurs som alla förstaårselever måste ta). Måndagar, onsdagar och fredagar slutar jag 10.50. Nice. Strax ska jag, Kayla och Amanda ta Amandas bil till Target. Det är typ som ett lite lyxigare Wal-Mart. Har en lång lista med saker jag måste köpa, ska försöka få mitt rum att bli mindre tomt. Vi hörs snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar