måndag 9 augusti 2010

1 dygn kvar i Svedala

Ja ni vänner. Nu är det nästan precis på minuten 24 timmar kvar tills planet landa i DC. Idag har jag haft kakkalas med med Challes familj, Mathilda som kom direkt från Ölandsbussen hem till mig och Lotten. Det känns märkligt, jag har lite samma magkänsla som under studentlunchen - jag vet att det är hur mycket känslor som helst som borde virvla omkring i mig och jag borde vara helt uppe i varv men jag är liksom helt nollställd och nästan lugn. Jag har fortfarande inte fattat och samtidigt är jag helt inställd på avresa. Jag känner i alla fall att jag har hunnit säga "vi ses" till alla ordentligt, har hunnit lägga till alla på Skype och så. Ikväll ska jag och mamma kolla på de två Sex & the city-avsnitten som går varje kväll, sen sussar jag (jag tror till och med att jag kommer att kunna somna så lugn som jag är) och imorgon bitti bär det av till Arlanda. Men innan dess ska jag äta en sista västerbottenmacka.

Georgia - Here I Come!

2 kommentarer:

  1. gud jag märker att jag är sjukt taggad för din skull! kommer bli så kul att följa vad du kommer finna för äventyrer i väst. kommer sakna dig men sen ses vi ju igen :D kram vännen och ha en mysig flygning, hoppas du slipper hamna mellan två smällfeta amerikanare hehe ;)

    SvaraRadera
  2. Uppdatera så fort du är framme! :D Hoppas att resan gick bra <333

    SvaraRadera