onsdag 3 november 2010

Varnar känsliga tittare


Såhär spenderade jag första timmen efter gårdagens fotbollsmatch. Sedan smälte isen. För att verkligen få det medlidandet och hyllningar jag tycker att jag förtjänar följer här dokumentation av mina skador. Ni som tycker att det är smått patetiskt kan ta det som ett propagandainlägg för användandet av benskydd. Förresten så fick jag höra att vi tydligen vann med 5-2. Yiiehaaw!

Va? Har hon tre knäskålar?! Nej det är varken det eller golfbollar under huden, det är bara två andra personers knäskålar eller skor som har träffat smalbenet.
Smalbenen, dagen efter. Jag vill understryka att det ser ännu värre ut i dagsljus utan blixt. Under den kommande Rotaryhelg ska vi tydligen stundtals knalla runt i baddräkt. Snyggt.

Den här är jag inte lika stolt över eftersom jag åstadkom skadan helt själv. Men eftersom det kom blod får den vara med på bild ändå. Plötsligt fick jag för mig att motståndarlaget absolut inte skulle få ett inkast. Så jag slängde mig efter bollen. Rakt på en hög med ekollon. Motståndarna fick inkast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar