torsdag 18 november 2010

Det rullar på

Ja dagarna flyter på här. Nu har hösten kommit igen, träden sprakar av färger och dagarna är soliga med temperaturer strax under 20 grader.

Gårdagen bjöd på Rotarylunch, middag med Terry och Dianne på en restaurang här i närheten (hittils har jag inte kommit i närheten av något hemlagat hos dem) och senare på kvällen ägnade sig vår våning av Wortham Hall åt youtube yoga. Inte visste jag att varenda yoga-video på youtube innehöll en läskigt, viskande kvinnlig röst som uppmanar en att sträcka ut sig som en katt.

Efter välbehövlig springtur bär det av mot Makroekonomi, senare idag blir det biljakt. Ja alltså efter en att köpa.

2 kommentarer:

  1. Bara så du vet, så har jag börjat läsa här också. Du verkar ha det härligt! Önskar jag gjort något liknande efter gymnasiet...lycka till med biljakten!

    SvaraRadera
  2. Inte trodde jag att någon annan än familjen skulle hitta hit men välkommen :) hoppas du står ut med icke så välformulerade, oftast matfria inlägg.

    SvaraRadera