måndag 15 november 2010

Konsert, på en måndag? Jo jag tackar jag

Avslutade precis ett Skypesamtal med mamma som är ensam hemma nu eftersom pappa har emigrerat till varmare breddgrader. Skype är alltid uppiggande. Speciellt efter en natt med för lite sömn p.g.a. ett förträngt historieprov som jag kom på halv ett igårkväll. Jaja, jag har väl skrivit bättre prov kan jag väl säga men what the heck.
Fick precis reda på att det bär av mot storsta'n ikväll. Jag ska tillsammans med en elegant Rotarydam och hennes väninnor gå och se the BBC Concert Orchestra dirigerad av någon väldigt känd herre som jag tyvärr precis glömde bort namnet på. Klockan fyra hämtas jag upp för att vi ska hinna med middag i Atlanta innan vi intar våra platser på the Fox Theatre.

Inget livar upp måndagar såsom Skypesamtal och finkultur.

Min kära vän Amanda, storasyster Taylor o så jag inför homecoming

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar