söndag 7 november 2010

En slagen hjälte

Är hemma efter GRSPhelgen som, som vanligt var trevlig. Det är alltid kul att träffa de där människorna och skratta och höra hur deras år går och vad de har för resplaner etc. Nu håller jag på att kanske haka på en Bahamascruise i början av december. Enda haken är att det är mitt under mina final exams så antingen får jag spotta alla mina vanliga principer i ansiktet och skita totalt i alla final exams och acceptera ett snäpp lägre betyg eller så får jag försöka fråga om jag får göra min finals en vecka tidigare...

I all fall så är jag mår jag måttligt bra idag eftersom jag knappt kan gå. Efter en inomhusfotbollsmatch utan skor igårkväll resulterade i blodblåsor under fötterna stora som enkronor. Jag kan knappt gå och mår smått illa av dem. Min kropp vill inte att jag ska spela fotboll. Hela min suite var i alla fall engagerade i rädda-Fridas-fötter-aktionen när jag kom tillbaka till Wesleyan. Gulliga är vad de är, mina suitemates.

Ni får bilder från helgen när jag känner mig lite mer tiptop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar