tisdag 9 november 2010

Så vart det sommar igen

Georgias väder är minst sagt konstigt. Som sagt så har det varit riktigt kallt några dagar och jag trodde att hösten på riktigt att besegrat sommarvärmen. Men nähäpp, idag så gick jag klädd i klänning, barbent igen. Svettades nästan i snart mitten av november. Märkligt.

För övrigt så gick kvällen fotbollsmatch inte lika bra som igår, vi förlorade med 1-2. Alla var jäkligt besvikna eftersom vi tyckte att the sophomores spelade riktigt fult. Jag gjorde iaf. mål och jag var ändå lite smånöjd eftersom tjejernas häftiga reaktion tyder på passion. Något det minst sagt rådde brist på under våra första matcher. Imorgon är vår andra skräckmatch mot the seniors. Bra uppvärmning inför helgens championship games.

Förlåt, vi är väldigt inne i fotboll just nu. Jag har saknat det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar