fredag 5 november 2010

Mot Sandy Springs

Skriver pa en av skolans datorer sa ni far klara er utan prickar.

Imorse drog alla forstaarselever pa Fresh Man Retreat. En liten miniweekend vid stranden for bonding. Jag ar alltsa ensam kvar med alla upperclassmen eftersom jag ska pa Rotaryhelg och inte blir upphamtad forran klockan 14. Den har gangen bar det av mot Sandy Springs utanfor Atlanta och lordagen kommer att spenderas pa diverse turistattraktioner i Atlanta (aquarium och world of coke har jag hort ryktas om). Det blir nog skoj, det blir det for det mesta nar vi traffas.

Igar var det den fruktade fotbollsmatchen mot the seniors. De vilar pa sitt forsvar bestaende av tre tjejer i 100kilosklassen och sin anfaller som racker mig till naveln men ar snabb som tusan och over hela planen. Vi forlorade MEN medan alla andra lag har blivit krossade sa gjorde vi faktiskt 2-2 en bit in i andra halvlek och de blev skitnervosa. Sen blev vart lag trotta och de gjorde mal och vann. Nasta vacka spelar vi mot dem igen och vi har definitivt skramt dem.

Marker ni hur inne jag ar i fotbollen? Vart lilla fotbollsgang har blivit riktigt sammansvetsat och till nasta vecka kommer vi formodligen utfora hatattacker mot de andra lagens spelare.

Nej nu ska jag kaka lite lunch och packa det sista. Hoppas jag inte blir antastad av de aldre eleverna nu nar jag ar ensam ettagluttare har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar