måndag 1 november 2010

Oväntade A:n och Class Soccer

Imorse fick jag lite oväntad glädje i form utav ett A på min US History midterm exam. Jag som hade gett upp på den kursen. Tusan, nu måste man kanske börja anstränga sig lite igen?

Rotarylunch flöt på smidigt med skjuts med skolan president, eleganta Ms. Knox. Ikväll inleds Class Soccer matcherna. Vi ska spela mot vår Big Sis' Class, the juniors. Kommer nog likna våra fotbollsmatcher i fyran. Jag ser fram emot det! Sedan blir det filmkväll med hela klassen, Precious står för underhållningen (eller misären?) för ikväll.

För övrigt håller jag på att försöka hitta en bra bil att köpa. Inget mer inrikesflyg för min del på ett tag.

Adios!

1 kommentar:

  1. Grattis! Och ta det lugnt med fotbollen när du är så förkyld. Kram

    SvaraRadera