onsdag 24 november 2010

Thanksgiving coming up!

Kalkonen står i ugnen. Imorgon bitti tar vi vårt pick och pack och åker till Terrys mamma tillsammans med 24 andra medlemmar av klanen Smith. En frossa i söderns soul food väntar. Sverige är representat genom mig och mina chokladbollar som jag gjorde idag. Jag skulle kunna göra dem varje dag bara för att få se jänkarnas ansiktsuttryck när det ivrigt frågar vad namnet är på dessa exotiska bakverk. Chocolate Balls?

Efter det blir det förmodligen en natt hos Cat och hennes värdfamilj och på fredag är det Black Friday. Affärerna öppnar så tidigt som tre på morgonen med galna reor och folk är galna. Det är allt jag vet. Förhoppnings vis bär det av till Atlanta.

Återkommer med rapport om jag återhämtar mig från paltkoman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar