tisdag 23 november 2010

Svenne Banan

Toalettsituationen löstes genom en skäggig farbror i basker som kom och räddade oss. Efter en timmes golvmoppning kom vi i säng runt tvåtiden. Trevlans.

Men gott folk! Jag har stora nyheter, jag har investerat i en bil! På måndag kommer jag att ta över nycklarna till....skratta inte nu.....

Volvo V70
Ja, jag vet jag har redan hånat mig själv och dragit diverse skämt "Nu är det bara villan och vovven kvar.." för att bespara er besväret. Men poängen är att jag inom kort kommer att ha en bil att faktiskt ta mig till ställen. En helt ny värld öppnar sig. Frihet!
Om två timmar börjar thanksgivinglovet, jag spenderar de första dagarna med Terry och Dianne och massor av mat. Sedan får vi ser vad som händer. Och fötter.
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar