torsdag 6 januari 2011

Update från the Hill


Kort uppdatering från The Hill som Tara och Max kallar sitt townhouse på Capitol Hill. Jag flyttade in här igår för att spendera två dagar i downtown DC. Körde in hit med hjälp av GPS och DC-trafik är som en labyrint, nyttig upplevelse. Efter en fika på världsbanken där Tara jobbar tog hon med mig på Bikramyoga. Min första gång att pröva på yogaformen som utövas i ett 50-gradigt rum. Trots att jag är sjuk så följde jag med och det hjälpte faktiskt med värmen, löste upp både bröstet, halsen och näsan. För övrigt var det det jobbigaste jag har gjort och jag har aldrig svettats så mycket.

Till sist blev det god tapasmiddag på en restaurang här i närheten. Idag ska jag nog bara promenera runt lite och kolla lite i affärer och fika. Det har varit toppenväder flera dagar i sträck och idag ska jag för första gången försöka komma ut lite. Hoppas jag kryar på mig.

Tack o Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar