onsdag 26 januari 2011

En onsdag i Georgia

Dagarna rullar på. Efter en mysig helg har veckan hittils gått helt smärtfritt. Faktiskt riktigt bra. Har fått en ny vän här på skolan, en till Kayla, jag verkar tydligen föredra amerikanare som heter Kayla, det är trevliga prickar. I alla fall så är ju det bra, the more the merrier!
Imorgon kväll ska jag sitta barnvakt åt Gracie och Harrison, barnen i familjen Bell. Ja eller, det blir väl mest som att komma över och hänga med kompisar. Jag har väl sagt att Gracie är min 9-åriga bästis?

Fredag morgon åker jag och Freja till Savannah. Där ska vi spendera helgen med ett gäng GRSPare och såklart familjen Shillington.

Återkommer med nyheter när dagarna blir mer spännande. För tillfälligt hänger jag mest och mår bra.

Jag och Freja i NYC, svenniga som vi är med HM-påsar o allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar