lördag 1 januari 2011

Gott nytt år!!

Jag är för närvarande den enda vaken i lägenheten, resten av gänget ligger och sussar sött. Blev inte så många timmars sömn i natt men vaknade av att både näsan och halsen var helt igentäppta. Gårdagen, nyårsafton, vaknade jag upp i princip utan röst alls. Intressant. Dagen spenderades lugnt promenerandes i Central Park med tjejerna, Anton (en av våra fellow GRSPare) och hans tre vänner från Sverige. Framåt eftermiddagen anslöt även Andrew, Saras kompis från DC.

Tillslut framåt tolvslaget så hamnade vi tillslut på en fest i en loftvåning i downtown Manhattan. En kompis till en kompis till Andrew. Fråga mig inte. Det var väldigt intressant att vara på party utan röst. Riktigt roligt faktiskt. Massor av trevliga och roliga människor, helt klart en av de bästa nyårsaftnarna hittills. Dessutom kan jag meddela att Times Square är mycket roligare att kolla på tv de sista 30 sekunderna innan 2011 istället för att stå där de sista 10 timmarna.

Nä nu ska jag göra svenska pannkakor, om några timmar ska vi på musikal.

Och just det, god start på 2011!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar