måndag 3 januari 2011

New York i bilder

Tillbaka i DC efter 4 riktigt lyckade dagar i New York. Nu är jag riktigt, riktigt förkyld och är glad att förkylningen stannade i halsen medan jag var där. Sista dagen spenderades i lägenheter med pannkakor fram till eftermiddagen då vi släpade oss iväg till West Side Story. Bra show men lite för klassisk musikal för min smak. Perfekt för nyårsdagen dock. Efter en Thaimiddag promenerade jag och Freja runt i SoHo och Greenwich Village i flera timmar. Perfekt avslutning på en perfektresa. Här kommer lite bilder.

När Freja kom i onsdags kväll var hon inte så glad. Hon ramla i en vattenpöl och var tvungen att torka av stövlarna med wettex.

Jobbigt att ha bil när snöstormen kommer

Freja enjoying M&M-affären

Lunch i Little Italy

Sara och Freja framför Flat Iron Building

Flat Iron Building. Ganska flat.

Jag och Freja tog oss i kragen och knatade ner till Frihetsgudinnan i skymningen.

Anton och hans kompisar anslöt till middag torsdag kväll efteråt hamnade vi på Sky Room Bar höögt upp med utsikt över hela New York.

Jag och Freja i Central Park

Pojkarna i Central Park

Matilda, jag och Freja på nyårsafton.

Här spenderade vi största delen av nyårsaftonskvällen.

Times Square klockan fyra på morgonen 1 januari.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar