lördag 28 maj 2011

Såhär sista kvällen



I eftermiddags återvände vi från ett trevligt dygn i Philadelphia hos kusin Calle där jag träffade Benjamin Franklin. Efter en hummermiddag har jag nu gjort en preliminär packning. Återstår bara invägning imorgon, garanterat övervikt men den dagen den sorgen. Imorgon alltså.


Det börjar sjunka in att jag faktiskt flyger hem imorgon. Att jag nu ligger i sängen för att sova min sista natt i detta landet som jag har spenderat de senaste tio månaderna i. Just nu känns det inte alls särskilt sentimentalt, de flesta andra GRSPare är redan hemma och jag har ju redan sagt hej då till Georgia.


Men imorgon 23.15 svensk tid så bär det av, snart återser jag min kärlek, Stockholm. Jag har ju ändå haft tio månader på mig att tänka över vårt förhållande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar