fredag 13 maj 2011

Livet i en kappsäck

Igår flyttade jag slutligen ut ur mitt korridorsrum och med en fullastad Svante begav jag mig ut on the road again. Nu börjar min värdfamiljsturné. Igår tog jag mig ända hem till famljen Bell där jag spenderade gårdagskvällen. Jag fick äntligen laga lite riktig mat och det blev en trevlig kväll på verandan. Idag har varit en lat dag, fika med Amanda och Taylor som fortfarande är kvar på skolan och lite filmkväll.

Om någon timme anländer Anders och något otippat Antons bror Rasmus hit till casa de Bells. Imorgonbitti ger vi oss iväg upp till lake Oconee där Anton befinner sig hos en av sina Rotarianer. Där ska dagen spenderas innan vi på kvällen, denna gång inklusive även Anton, åker tillbaka hem till Bells. Stackars familj som får stå ut med svenskinvasion. På söndag bär det av hem till bästaste Freja för hennes hejdåparty där det ryktas att en viss Sara Rywe kommer att dyka upp.

Det låter som en lovande första helg för o vara på luffen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar