fredag 8 oktober 2010

Ja jisses du

Vi är äntligen framme efter en 5 timmar bilresa som flöt på mer eller mindre smärtfritt. Jag antar att jag borde ha slutat förundras över dessa amerikanska mansions vid det här laget men nu blev jag paff igen. Dzieps f.d värdfamiljs hus är otroligt. Jag skulle kunna gå vilse i det. Det är ljust och för en gång skull riktigt smakfullt. Köket är gigantiskt. Kylen är fylld med olika ostar (I'm in heaven). De har en minikyl. Två diskmaskiner bredvid varandra. Huset har två flyglar. Ett mediarum med bio. Swimmingpool. Varje rum har eget badrum och egen walk-in closet. Nämnde jag att vi har huset för oss själva fram till måndag?

Vi kom fram runt 9, åkte till en vietnamesisk restaurang och köpte med oss god vietnamesisk mat hem. Nu ligger jag på en stor, fluffig säng och strax ska vi spela lite Nitendi Wii. Imorgon blir det en dag i downtown Charleston. Livet är ganska bra nu.

1 kommentar:

  1. Undrar oroligt vad som var mindre smärtfritt? Ska du träffa din gamla lekkompis idag? Skulle inte ha något emot att få vara i Charleston, lyckliga du! Vi ses på fredag!!!

    SvaraRadera