tisdag 28 december 2010

Start Spreading the News

Äntligen här, i lägenheten som är mycket finare än vad jag hade väntat mig. Ligger tre kvarter från Times Square. Duane som nu är vår landlord visade sig vara supertrevlig och ha riktigt god inredningssmak. Kanske att vänta från en 25årig gaykille i modebranchen.

Bussresan tog två timmar längre än vad den enligt tidtabell skulle ta pga. trafikstockning. Sedan kan jag även nämna att det inte är någon hit att dra runt på en resväska i ett slaskigt New York under rusningstid. Det är ett smått mirakel att både Sara och Freja lyckades ta sig hit med sina flyg eftersom typ hälften av alla flighter blev inställda.

Summa sumarum. Tuff dag. Men efter lite Thaikäk framför en hyrfilm i vår lya så känner jag mig som en människa igen. Redo för att attackera Äpplet imorgon.

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar