söndag 26 december 2010

Living on the edge: om att vänta till sista minuten

Ja, jag har den senaste tiden lagt mig till med en det-löser-sig-alltid-attityd. Vilket resulterade i att jag nu, två dagar innan min New York-resa stod utan varken biljetter dit eller någonstans att bo. New York är heller inte det minst populära resemålet under nyår vilket gjorde det hela mycket mer intressant.

För att göra en lång historia kort så har jag tillsammans med GRSP-Freja och GRSP-Sara hyrt en lägenhet precis intill Times Square och jag klickade precis hem bussbiljetter som tar mig både dit och hem. Det var väl inte direkt det billigaste här i världen men för läget och tiden på året så tror jag ändå att det var helt ok. Ser helt klart fram emot att spendera fem dagar med tjejerna mitt i smeten i världens coolaste stad.

Och se! Det löser sig alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar