tisdag 21 december 2010

Ompackning

Igår vid lunchtid rullade jag, Freja och Matilda in i Macon. Sara droppade vi ju i Miami för flyg hem till Sverige och Craig släppte vi av hos sin värdfamilj i Savannah. Vi spenderade två dagar där hos min favvofamilj the Shillingtons. Oyster Roast med en av Savannahs Rotaryklubbar på lördagen och allmän avslappning med god middag på söndagen. Kändes nästan lite sorgligt när Freja och Matilda släppte av mig hos the Bells hemma i Macon. Vi har haft det så mycket roligare än jag någonsin hade kunnat tänka mig. Efter två bra dagar med min andra favvofamilj the Bells så packar jag nu om väskan till varmare kläder för att imorgon hoppa på flyget till DC. Riktig svennejul ska det bli med kusinerna. De varmaste skorna jag har är Converse. Vojne vojne.

Hela gänget på middag i Miami

Mitt i centrala Miami: nu inte bara som pappa utan även som miljögrupp!

Freja & Matilda i Coconut Grove Marina i Miami

Fancy picknick på vårt (faktiskt riktigt) fina hostel

Sara & Freja första middagen på Norwegian Sky

Norwegian Sky

I Bahamas huvudstad Nassau tog vi en guidad tur med stil. I en limo. Det är sant.

Jag, Sara, Freja och Matilda på en av våra långa bufféluncher

The gang sista kvällen på båten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar