fredag 15 april 2011

Jag föddes ju med påsk i blodet

För på påskafton 1992 såg jag världen för första gången. Det måste ha något att göra med att jag nu står med en halvmeter stor chokladkanin som förstapris i dagens påskäggsjakt här på skolan. Riktigt kul tidsfördriv idag, jag och Amanda så en kolsvart orm mitt i vår intensiva jakt. Tuffa grejer det här. Ikväll åt jag ute med tjejerna, mycket god sushi. Chokladkaninen Palmer var med förstås. Efter blev det glass, påskäggsgodis och filmkväll med gamla favoriten Atonement och nya favoriten The Kids Are Alright. Rekommenderas. Imorgon är det Spring Social här på skolan, lite som vårbal. På dagen blir det kanske en tur till musikfestivalen som annordnas av Mercer University här i stan imorgon. Konsert i sommarvarm park är aldrig fel. Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Jag har varit alldeles för sparsam med att kommentera hos dig. Det låter ju som att du kommer att ha ett fantastiskt år att se tillbaka på, och jag har med fascination och faktiskt ibland en gnutta avund följt dina bestyr.
    Nu ser jag fram emot att du till slut kommer hem, och fortsätter matblogga!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att det är någon mer än mamma som läser :) Ja, matbloggningen har gått lite i ide men jag ser fram emot en återuppståndelse om någon månad eller så!

    SvaraRadera