onsdag 30 mars 2011

Efter solsken kommer regn och helgturné med frugan

Efter lördagens tornado så har vädret inte återhämtat sig här i Maconbacon utan har sen dess varit allt jag hatar: kallt, grått, regnigt och trist. Några händelselösa dagar har spenderats här på skolan med filmkvällar och datorhäng.

Imorgon tar jag dock (som vanligt nuförtiden) tidig helg och åker på eftermiddagen upp till Morrow för att hämta upp min andra hälft Freja och fortsätter sedan till Carrollton där eminenta GRSPn Sara Rywe går i skola. Hon har denna vecka sin pojkvän Johan här på besök och imorgon fyller pojken 22 så då ska det firas och jag och Freja har bjudits in till kalaset, kul!

På fredagen fortsätter jag och frejfrej upp till Oglethorpe där Anders och Anton huserar. Anton är på roadtrip med päronen men Anders har bjudit in ett gäng GRSPs till partyparty. Blir nog fint det med.


Lördagen fortsätter jag och Freja vår tour med att åka till hennes hemtrakter där vi ska gå på musikalen The Producers. Hennes GRSP-trustee har huvudrollen, natten spenderas hos hennes värdfamilj. Familjen Curry (nej det är inte ett fiktivt namn).


Kan inte minnas senaste helgen jag spenderade utan Freja, men än står vi ut med varandra. Hon är ju ändå allt bra fin den där Freydawg (som hon har döpt om sig till för att passa in på gangstaskolan Clayton State College, det är ju en k o m m u n a l skola).

Från Pelhamhelgen. Sätter man ungarna på en skolbuss får man väl beteende därefter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar