torsdag 17 februari 2011

Februari är det nya juni

Idag har vi haft sommar här! Mitt i februari så låg jag vid fontänen här mitt på campus och solade. Running class var nästan för jobbigt för att det var så varmt så direkt efter åkte shortsen och flip flopsen på. Härligt.

För övrigt rullar musikalrepen på. Två timmar varje kväll kör vi på, sakt men säkert gör vi oss redo för premiär om drygt en vecka. Det verkar som att Freja med påhälsande päron kanske tar sig ner till Macon för att se mig göra bort mig. Trevligt.

Om två veckor får jag finbesök av min fästmö Lotten, spring break står även på schemat vilket innebär Mardi Gras (fettisdagen) i New Orleans med karnivaltåg och partyparty. Planer görs upp för fullt för att hitta boende osv. Det ska bli sjukligt kul.

Imorgon är det fredag igen och helgen spenderas för en gångs skull i Macon. Imorgon kväll blir det utgång med tjejerna. Ny ghettoklubb ska provas och det ryktas att de på detta stället blandar in lite riktig dansmusik i hardcore hiphopen. Topp!

Vi hörs, kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar